חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אזור המרכז היה מאז ומעולם האזור הגדול ביותר בישראל בו מתרכזים רוב העסקים הגדולים, הבינוניים והקטנים בקיימים בישראל.

 

איזה ציוד ניתן להשכיר להפקת אירוע במרכז?

 

סיבות רבות מניעות את אגפי השיווק/רווחה להפיק אירועים עבור כל מוצר או שרות, מהכרותינו חברות היי טק יודעות לשווק נכון, להפיק אירועים איכותיים ומקצועיים והכל באמצעות חברת הפקות לאירועים או הפקה עצמית באמצעות חבירה לספקים שונים, כל

איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים במרכז אחד בהתאם לצורך. 

לדוגמה, ספק של “השכרת ציוד לאירועים” יכול לספק את רוב צורכי החברה, הן מבחינת ציוד, הלבשת האירוע, פריסה בשטח של הכיסאות ושולחנות, בופה, ברים ועוד, כלה בתפעול צורכי האירוע בזמן אמת, מתן מענה בשטח לכל צורך וכמובן פרוק מלא של הציוד והשארת השטח נקי ומסודר כפי שקיבלנו אותו. 

 

שיטת העבודה הנהוגה אצלנו ב”מיסטר מור” באה לתת מענה מלא ומדויק לכל צורכי הלקוח, בין אם הדבר קשור ישירות אלינו או לא אנו נעשה הכל על מנת להבטיח כי האירוע שלכם יהיה מושלם והכל יעמוד בצפיות ומעבר להן. 

 

 

אנו לא עושים חשבון על כל בקשה קטנה ושמחים לעזור ולסייע גם לספקים אחרים הנמצאים באירוע ונותנים שרת כמונו. 

המדיניות שלנו היא תמיד לטובת הלקוח ולכן אנו משתפים פעולה בכל אירוע גם עם חברות המתחרות לנו אשר מספקות שרות באותו מקום, תחרות מבחינתנו זה דבר בריא שכן ללא תחרות רמת השרות הייתה יורדת, המחיר היה עולה ושביעות הרצון של הלקוח לא הייתה מקבלת מענה בכל רמה שהיא.

איך אני משכיר ציוד לאירוע?

מאות אלפי עסקים בתחומים מגוונים מאד, משרתים קהלי יעד שונים המחפשים מוצרים ושרותים מסוגים שונים ומגוונים. לעסקים וחברות אלו יש לא מעט אירועים עסקיים המתפרסים על פני כל השנה ומיועדים כל פעם לקהל אחר, פעם מדובר באירוע חברה לעובדי החברה, ימי גיבוש, אירוע השקה למוצר חדש אותו החברה פיתחה או שרות חדש אותו משיקים עבור הלקוחות או הספקים. 

 

כל אירוע הוא עולם בפני עצמו ואמור לתת מענה מלא ומקצועי לנושא לשמו הופק האירוע.

תלוי גם במה עוסקת החברה, האם חברת היי-טק המקפידה להשיק מוצרים ותכנות חדשות מדי שנה, לספר על כך למפיצים/ספקים וגם לבצע פעולות שיווקיות נוספות, הכל למען הפצת המוצר בקרב קהל היעד וחשיפתו בפני האנשים הנכונים. 

לקוחות חוזרים עושים את הכל ההבדל

לכן אנו מאמינים כי לקוח חוזר הוא לקוח חשוב מאין כמוהו שכן יכול לשמש שגריר טוב וממליץ בפני לקוחות פוטנציאלים אחרים, לספק משוב נכון ומדויק ולסייע לחברה לכבוש את ליבו של עוד לקוח. אין הדבר פשוט או קל אנו עובדים קשה מאד על מנת לספק ללקוחות את השרות הטוב ביותר, בין באזור המרכז או בכל יתר האזורים בישראל. אומנם המומחיות שלנו הנה באזור המרכז שכן כל האחסון של הציוד מבוצע באזור המרכז ולכן כל מה שנדרש במיידי ולא נמצא ניתן לספק בזמן קצר מאד. 

לא פעם קרה שלקוח החליט בתחילת האירוע על הרחבתו לעוד מוזמנים, היתרון הוא שתוך פחות מחצי שעה הצלחנו לספק ללקוח מענה מלא, לשנע במיידי כיסאות, שולחנות וציוד נוסף ומנענו אי נעימות של הלקוח מול אורחיו. בדיוק בשביל זה אנו כאן עבורכם, מנהלות רווחה המחפשות חיים קלים ושקט נפשי יכולות להיות בטוחות כי אנו ב”מיסטר מור” נעשה הכל אבל ממש הכל על מנת שהאירוע העסקי שלכם יצליח.

 

נשמח לשרת אתכם בכל שעה ובכל שאלה- ירון 052-4764358

 

קרא עוד: השכרת ציוד

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights