חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות שיש לבמות באירועים

 

כמעט בכל אירוע ניתן למצוא במה. מדובר באחד המרכיבים הבסיסיים ביותר, למרות שאין מדובר בכיסא או שולחן. לבמה יש תפקיד חשוב באירוע וכל מארגן ומפיק צריך לדעת שהבמה היא זו שתיתן לכל המוזמנים והאורחים את היכולת לראות את מה שבאמת חשוב באירוע. כמובן שבמה לא חייבת להיות מוגבהת ממש, אבל מכיוון שהיא יוצרת עיוות מרשים של השטח עליו היא ממוקמת – זה היופי!

כל אירוע והבמה המיוחדת שלו

כיום יש במות לאירועים מכל הסוגים ובאמת לא משנה אם מדובר בבת או בר מצווה, במסיבת רווקים, בחתונה ואפילו בכנס של חברה או ארגון או אפילו באזור צפון. כולם צריכים במה ואצלנו בחברת Mr. Mor מספקים את הבמות היכן שצריך. אצלנו בחברה מודעים לכל הצרכים שבגללם חשובה הבמה: אם צריך להגביה אדם מסוים או הנגשת טקס כדי שכולם יראו, הצגת מימד שלישי (מעין משחק אופטי) וכמובן יצירת משטחים ומעברים באמצעות במה (לדוגמא, במה על המים). בנוסף ניתן למצוא במות לאירועים כמו הצגות תיאטרון, תצוגות אופנה הדורשות במות ארוכות במיוחד ועוד.

מיסטר מור

 

להקים במה מקצועית

 

על פניו נראה שפשוט להקים במה, אך במות לאירועים מחויבות בעמידה בתקנים מאוד מחמירים. על במה להצליח להחזיק משקל של 750 ק”ג לפחות על כל מ”ר ולכך יש משמעות מאוד גדולה כאשר יוצרים קשר עם חברה המתמחה בתחום כמו השכרת ציוד לאירועים. את הדרישות תמיד יש להציב ואצלנו בחברת Mr. Mor הבטיחות תמיד באה לפני הכל. כמובן שהתיאום עם רצון הלקוחות בסופו של יום מביא תוצאות מושלמות, שכן תפקידנו הוא לספק את כל הצרכים הנדרשים לאירוע חד פעמי. אנשי המקצוע יודעים בדיוק כיצד לעבוד וברגע שנקבע מקום הבמה והציוד מגיע לנקודת הציון בזמן, העבודה עוברת חלק והכל מוקם כמתוכנן.

 

במה חייבת להיות דקורטיבית

 

כמו כל מרכיב אחר באירוע, גם לבמה יש מקום של כבוד וצריך לשים דגש על שני האלמנטים החשובים: יופי ושימוש. את השימוש לבמה יודעים ומכירים, אך בנוסף יש לעצב אותה בצורה המתאימה ביותר. נכון שעל הבמה דורכים כל הזמן, קופצים ולא תמיד מתייחסים לריפוד הפרוש אך כאן המקום לומר שכיסוי טוב ונעים לעין יכול להיות תמיד נחמד. הכיסוי לבמות אמור גם למנוע רעשים מיותרים ולהפוך את השימוש בה נוח.

 

קרא עוד: השכרת כלים לאירועים | השכרת פופים לאירועים

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights