חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועים טובים יוצרים אווירה טובה

 

לאורך השנים האחרונות החלה להשתנות הדרך שבה אנשים חושבים על אוהלים. הרי לא מדובר רק באוהל הקטן של הטיול או באוהל גדול שבפנים רצים פילים ויש אקרובטים. היום אנשים מדברים על השכרת אוהל במונחים של הפקת אירוע מרשים בתוך מתחם סגור וארעי, אך מעוצב בפאר רב. חברת Mr. Mor השכרת ציוד לאירועים כבר כמה שנים עוסקת בנושא ואין ספק שמדובר באחד הפריטים החשובים ביותר בכל אירוע.

 

השכרת אוהל בהתאם לסגנון האירוע

 

הכל תלוי בעונות השנה

 

עם הזמן החלו האירועים לצאת החוצה. אם בעבר היה נהוג להפיק אירועים בתוך אולמות סגורים, כיום מדובר באירועים חיצוניים, חלקם בגני אירועים וחלקם בטבע הפתוח. הבעיה היא שמזג האוויר והטבע לא תמיד מתחשבים בתכניות של האנשים ולכן יש להכין מראש את המתחם שבו תתקיים ההפקה. השכרת אוהל לטובת האירוע היא חשובה, אך יש לדעת כי יש מגוון של אוהלים ולכל אוהל יתרונות וחסרונות ותמיד כדאי לדעת את כולם.

 

השכרת אוהל בהתאם לסגנון

 

כאמור, אם האירוע מתקיים בקיץ, האוהל יכול להיות מאוד מאוורר ואם מדובר באירוע חורפי יש לבחור באוהל עמיד בקור ובגשם. צריך גם להוסיף את מרכיב הגודל משום שאוהלים למאה אנשים לא מתאימים לאירוע של 300 אנשים ולשם כך צריך לדעת מראש כמה מוזמנים יגיעו ואז לבחור את האוהל המתאים. כמובן שאם רוצים מתחם של מספר אוהלים, הדבר בהחלט אפשרי. בחברת Mr. Mor מציעים את כל האפשרויות והשמיים הם הגבול, כאשר רוצים לשכור אוהל.

 

ליהנות מהטבע ומהמחירים

 

נקודה חשובה לא פחות כאשר מדברים על השכרת אוהל היא המחיר. לכל אוהל כמובן שיש תעריף אחר אך גם כאן העבודה מול כל לקוח היא אישית והמחיר כולל גם את השירות האדיב והמקצועי שחברת Mr. Mor מספקת. אין ספק שהדרישות גבוהות ואוהל טוב חייב להחזיק מעמד, להכיל את כל האנשים ולהיות יפה. משתנים רבים קיימים במשוואה ובסופו של דבר התוצאה מרהיבה. אצלנו בחברה הדרכים להגשמת החלומות הן רבות ומגוונות וכאשר לקוח מבין ומצליח לדמיין את האירוע שיפיק בתוך האוהל שבחר – לראות את החיוך על הפנים שווה כל דקה של עבודה. ללא ספק, אוהלים הם תחום שעוד ילך ויתפתח כל הזמן.

 

קרא עוד: ציוד לאירועים להשכרה | השכרת פופים

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights