חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היום כל חברת הפקה או אנשים עצמוניים שמעוניינים לארגן אירוע שמחה מכל סוג, מחפשים להפיק משהו קצת מקורי ולהכניס קצת “טוויסט בעלילה” לאירוע שלהם. רובינו התרגלנו זאת בהתיחס להשכרה של ציוד לאירועים להגיע לאירועים ולדעת בדיוק מה מצפה להם; ארוחה בסגנון בופה, רחבת ריקודים מזנון מתוקים ועוד.

בכדי שהאירוע שלכם יהיה שונה ועם טעם אחר, אך עדיין גדוש בשמחה וירים את כל המוזמנים מהכיסאות ובעיקר יפתיע אותם, אפשר לצבוע אותו בסגנון יווני ולהכניס בו את הניחוח הים תיכוני עם או בלי צלחות שנשברות. הציוד שתרכשו לאירוע שלכם יכלול כסאות, שולחנות מפות, סכום, כוסות וצלחות.. ועוד, שיהיו מותאמים בהקפדה על הסגנון היווני שאליו תשאפו.

אירוע ים תיכוני

היום על מנת להפוך כל אירוע למשהו אטרקטיבי צריך להתחיל מתכנון נכון. צריך להתאים בין הסגנון והיעד על מנת שהתפאורה מסביב תעניק גם את האווירה הנכונה. במידה ובוחרים אירוע בסגנון יווני אין יותר מושלם מנוף של ים, האוויר המלוח, האופק הכחול מסדרים לכם כבר חצי אירוע, לתוך זה ניתן להכניס את כל מה שצובע את האירוע ומכניס תכנים וגוונים יווניים, מפרגולה מעץ ועד מפת שולחן משובצת.קייטרינג חלבי לאירועים

כלי הגשה ומזנון

בציוד לאירועים אפשר לשכור גם כלי הגשה במגוון של סגנונות שאותם ניתן יהיה להתאים לסגנון הספציפי שתבחרו. בסגנון היווני הקולינרי שמאופיין בהרבה זית, גבינות ודגים, ניתן יהיה לשלב כלי זכוכית בגוון השולט – כחול, וגם לכל סגנונות המשקה ניתן לשלב מגוון של בקבוקים כחולים. על המזנונים יהיה נכון לשלב קעריות גדושות בפירות ים תיכוניים וצמחי תבלין רבים שמאוד מאפיינים את המטבח היווני. מעל המזנונים אפשר לתלות פעמוני רוח וכדורי זכוכית כחולים ושקופים יחד עם נרות לבנים שישלימו לגמרי את האווירה.

סגנון יווני אותנטי

יוון, היא מדינה שכנה, ישראלים פוקדים אותה מדי קיץ ומתחברים אליה מיד. יש בה משהו שמזכיר את החוויה הישראלית בגלל הקרבה לים, המזג האוויר והמזון, אך עדיין כבודה במקומה מונח ויש אלמנטים שרק קיימים ביוון ומאופיינים לתרבות שלה. כשתעצבו את החלל שלכם בסגנון יווני תכניסו לו הרבה צמחייה ירוקה שמאפיינת את האי, עצי פרי ועלים של זית. ניתן גם לשלב במקום ספות לאורחים, מיטות אפריון בשילוב של פרגולות עץ ועליהם לשזור ענפים של גפן וזית. הצבעים שמייחדים את הסגנון היווני הם כחול ולבן ואפשר לשחק אתם בווילונות לבנים, בהירים ושקופים ובכריות כחולות שפזורות בחלל.

קרא עוד: השכרת ציוד לאירועים | השכרת אוהלים לאירועים במרכז

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights