חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בין אם מדובר בהשכרת שולחנות לאירועים, או שמדובר בהשכרת כיסאות, אוהלים להשכרה או כל ציוד שהוא- דורש ידע ומקצועיות. תחום השכרת הציוד בארץ, לצערנו, הוא תחום פרוץ למדי.   כל אחד מאיתנו יכול להשכיר ציוד, ולעשות זאת ללא דאגות ועיכובים. השאלה שחייבים לשאול לפני השכרת הציוד לאירוע- היא שאלת הניסיון! מיסטר מור מה הניסיון של אותה חברה להשכרת ציוד? האם הציוד הוא בטיחותי ועובר בדיקות תקופתיות? האם יש לחברה דוגמאות להשכרת ציוד ללקוחות שונים – המלצות על השכרת ציוד זה או אחר?  

השכרת ציוד, כל ציוד, דורשת בדיקה מעמיקה של החברה המשכירה

  השכרת ציוד לאירועים היא פעולה הדורשת הבנה של דבר אחד חשוב:   “לא כל הנוצץ זהב הוא”- חברה המציעה השכרת ציוד במחירים זולים מדי, חברה המתחמקת מהדגמת לקוחות לדוגמא, ואפילו חברה שלא מסכימה לדבר על ביטוחים שונים של הציוד- זוהי חברה שכדאי מאוד להיזהר לפני השכרת ציוד כלשהו ממנה. אנו בחברת MOR משכירים ציוד לאירועים מעל 10 שנים. כל הציוד עובר בדיקות תקופתיות ואנו יותר משמחים להדגים עבורכם לקוחות מרוצים וממליצים רבים!   השכרת ציוד לאירועים עם חברת MOR – הבחירה המומלצת!   קרא עוד: השכרת ציוד למסיבה | השכרת פופים

השכרת ציוד לחתונות – עריכת חתונה

חתונה היא אירוע של פעם בחיים, סגנון האירוע יכול להיות בעל צביון צבעוני או חד גוני אפור או לבן. השכרת  ציוד לאירועים מהווה פתרון זול ונוח להפקת חתונות, לא משנה מהו המיקום אם סביב בריכת שחיה, בחצר או בבית הכנסת. לשם דוגמא, בחתונות מסוימות אפשר להזמין חופות מעוצבות ובאחרות אפשר להזמין אוהל יפה, לישיבה בחוץ.
ניתן להשכיר כלי אוכל וכלי הגשה יפים ומרהיבים וכל מיני קישוטים יפים.

אם החתונה מעוצבת בסגנון כפרי, אפשר להזמין עמדות הגשה בופה, עגלות יפות או בוצ’רים מעץ. אם העיצוב הינו יותר עדכני או אורבני, ניתן להזמין אביזרים וציוד בגישה ובסגנון הרצויים, לקישוט האולם, גן האירועים או כל מיקום אחר.

 

השכרת ציוד לכנסים עסקיים

אירוע עסקי הוא אירוע חשוב מן ההיבט הכלכלי משום שלהצלחתו תהיה השפעה ניכרת על הצמיחה העסקית העתידית של אותו עסק. מרבית האירועים העסקיים הינם אירועי קונספט, מה שמאפשר למעצבים ומארגני האירוע לאפיין את האירוע על פי תחום אשר הם עובדים עליו וע”י כך ליצור את האווירה המתאימה.
בהפקת כנסים עסקיים או תערוכות או ימי עיון, אפשר להזמין הרבה מאוד סוגים של ציוד. ציוד מסוים יכול להכניס סדר וארגון (למשל מחסומים ואביזרים להסדרת תורים). ציוד מסוים יכול לאפשר העמדה מכובדת של נואמים או מרצים (למשל דוכנים לנואמים).

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights