חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת כסאות לאירועים

השכרת כסאות לאירועים ולמסיבות במרכז

מחפשים השכרת כסאות לאירועים? ובכן, אנו מציעים השכרת כסאות למסיבות ולאירועים באזור המרכז לאירועים בחוץ או במקומות פתוחים או במקומות סגורים במחירים מצוינים!

עורכים שבעה, אזכרה, ניחום אבלים, חתונה, מסיבה, יום הולדת, טקס חינה, יום עיון, כנס, אירוע עסקי או אירוע חברתי פרטי, אצלנו במיסטר מור – השכרת ציוד לאירועים – תמצאו כיסאות להשכרה לכל אירוע – אירועים כגון: חתונות ,כנסים, ימי גיבוש עובדים, ימי הולדת , מסיבות.

כסאות בשלל גדלים, עיצובים וצבעים, כסאות מעץ טבעי, כסאות מתקפלים, כסאות בעיצובים מיוחדים עם משענת גב גבוהה או נמוכה, עם משענת לידיים או בלי משענת לידיים.

ניתן לשלב את הכסאות לשולחנות תואמים

כסאות פלסטיק להשכרה, כסאות עץ להשכרה, כסאות מתכת להשכרה, כסאות לשולחנות קפה מרובעים, כסאות לשולחנות קפה עגולים, כסאות בופה, כסאות בר, כסאות ראטן ועוד.
ניתן לקבל למקום האירוע הבאה באיסוף עצמי או על ידי משלוח עד מקום האירוע לכל מקום שתרצו.

בזכות שנים של ניסיון וידע שצברנו, נוכל לייעץ ולהתאים עבורכם כסאות או כל ציוד שדרוש לכם להפקת אירוע בצורה טובה ומקצועית .

אין צורך לבזבז זמן וכסף, להתרוצץ, לתכנן , לקנות או לאחסן, פה תקבלו את כל השירות במקום אחד – נעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם.
ליצירת קשר התקשרו עכשיו טל: 03-5357200

חושבים על השכרת כסאות – חייגו אלינו – תמיד זמינים עבורכם, נשמח לעזור לכם בכל שאלה או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

השכרת שולחנות וכסאות לכל אירוע – עמידים בשמש ובגשם, נוחים לפריסה ולהזזה בשטח האירוע לפי הצורך.

אילו כסאות מומלץ להשכיר?

בעת תכנון אירוע וחשיבה על השכרת כסאות מומלץ להתחיל בהכנת רשימת הציוד לאירוע, החל בבחירת סוגי שולחנות הנדרשים לכם ולהמשיך בבחירת הכיסאות שאתם רוצים שהאורחים ישבו עליהם אשר יתאימו לסגנון האירוע כשמומלץ לבחור בכסאות נוחים ויציבים שינעימו את משך הישיבה בהם.

מבחינת כמות הכסאות – הזמינו כמות כיסאות שתספיק לכל המשתתפים.

אז צרו קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights