חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים יום הולדת? קודם כל הרבה מזל טוב ממיסטר מור! מחפשים – השכרת ציוד ליום הולדת ? השכרת ציוד לימי הולדת ? השכרת שולחנות וכסאות לימי הולדת ?
אצלנו במיסטר מור תוכלו לשכור ציוד לאירועים ליום הולדת במחירים השווים ביותר. 

הכנו לכם מגוון רחב של השכרת שולחנות וכסאות ליום הולדת – ציוד ימי הולדת במחירי שוברי שוק – השכרת שולחנות, השכרת כסאות, השכרת אוהלים, השכרת אמצעי הצללה, השכרת פופים, השכרת פינות ישיבה, השכרת כלי אוכל ועוד.
השכרת ציוד ליום הולדת – ציוד המתאים לימי הולדת לכל הגילאים!
יום הולדת הוא יום מיוחד שכולם מחכים לו ומתרגשים לקראתו. השכרת שולחנות וכסאות ליום הולדת השכרת כסאות ושולחנות ליום הולדת כדאי לבצע מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון כי השכרת ציוד ליום הולדת חשובה ונעשית מבעוד מועד.

השכרת ציוד למסיבת יום הולדת

מסיבת יום הולדת הינה החגיגית שבה חתן או כלת יום ההולדת מזמינים את כל החברים ובני המשפחה ושכולם יגיעו לחגוג איתם.
השכרת ציוד למסיבת יום הולדת משדרגת את האירוע ומספקת את על מה שאתם זקוקים לארח את המוזמנים.
אנחנו במיסטר מור השכרת ציוד לאירועים מציעים לכם לחגוג את יום ההולדת בצורה מהנה וכיפית. אז לכל יום הולדת עם מוזמנים שנערך בפנים או בחוץ, תוכלו למצוא את הציוד המתאים ליום ההולדת.

כדי לבצע השכרת ציוד לימי הולדת, נבקשכם להעביר אלינו פנייה מסודרת באמצעות המייל mrmor.yaron@gmail.com, או באמצעות חיוג למשרד בטלפון 03-5357200.
מומלץ לפרט ולציין כמה שיותר פרטים על היום הולדת , אשר יאפשרו לנו לסייע ביעילות.
יש לציין בפנייה: שם מלא, טלפון לחזרה, מיקום האירוע, תאריך צפוי ומפרט ציוד נדרש ככל הניתן. אנו ממליצים לכם לעיין בקטלוג שבאתר, ולפרט מהם הפריטים ובאיזה כמות תרצו לשלב באירוע.
במידה ולא מצאתם באתר את מבוקשכם, תוכלו לשאול אותנו ואנו ננסה לסייע לכם למצוא את מבוקשכם.

במיסטר מור ניתן להשכיר מגוון רחב של ציוד ליום הולדת כמו כסאות ושולחנות – יש כסאות סטנדרטים, כסאות רחבים המתאימים לאנשים גדולים, כסאות קטנים לילדים ועוד. כמו כן, יש כסאות ממבחר של חומרים, ביניהם: כסאות פלסטיק, כסאות עץ או כסאות ממתכת.
ניתן להשכיר כסאות עם משענת או ללא משענת וכן כסאות מפוארים לאירועים מיוחדים כמו חתונה. באשר למבחר השולחנות, גם כאן המבחר גדול ועשיר: שולחנות מרובעים, שולחנות מלבניים ארוכים, עם פתיחה או ללא פתיחה, שולחנות עגולים, שולחנות העשויים מעץ, שולחנות עשויים מתכת, שולחנות פלסטיק  כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של אוהלים ואמצעי הצללה, פינות ישיבה, אמצעי חימום וקירור, כלי אוכל לאירועים, כלי הגשה, פופים ומחצלות ועוד.

כן, אנו יכולים לבצע עבורכם הובלה / שינוע של ציוד לימי הולדת אם תבקשו, ניתן לבקש גם שאנחנו נבוא בתום האירוע להחזיר את הציוד למחסננו.

נבצע עבורכם הובלה של כסאות ו/או שולחנות וכמובן כל ציוד נלווה אחר שתבחרו.

עלויות הובלת ציוד ליום הולדת משתנות בהתאם לכמויות של הציוד אותם תיקחו ולאזור שאליו תרצו שנגיע, בנוסף אם יש צורך לעלות מדרגות, דרך משובשת או פריקה מסובכת .

את מחירי ההובלות נוכל לסכם בשיחתנו הטלפונית, התקשרו למוקד המכירות ושאלו על מחיר ההובלה  03-5357200

תוכן אקורדיון

השכרת ציוד ליום הולדת

במיסטר מור ניתן לשכור את כל הציוד הנדרש על מנת לערוך יום הולדת בחוץ או בפנים. השכרת ציוד ליום הולדת בתל אביב ציוד לאירועים במרכז.
נצלו את מלוא הפוטנציאל בגלום בציוד, שנועד לאפשר למשתתפים לבלות וליהנות – הקדימו את הזמנתכם עבור השכרת ציוד לימי הולדת – תבטיחו את השגתו ואל תחכו לרגע האחרון.
חשוב לברר מה יהיה מזג האוויר ביום או בערב האירוע ובמידת הצורך אם ירד גשם מומלץ לשכור אוהלים ואם יהיה יום שמשי – מומלץ לשכור אמצעי הצללה.
יום הולדת שמח ומוצלח עם השכרת ציוד לימי הולדת.

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights