חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת ציוד תאורה לאירועים

כל מי שהיו אי פעם באירועים זוכרים את ציוד התאורה וכל הדברים הטובים בכל אירוע, לא תמיד נלקח בחשבון שבעל האירוע ביצע השכרת ציוד תאורה לאירועים .

כמובן שזוכרים גם את אלה הפחות טובים אך התאורה לוקחת חלק חשוב באיזה אור זוכרים את האירוע.

לפעמים ניתן לשים את האצבע ולומר למה אירוע מסוים כן הצליח לעבור כחוויה חיובית ואחר לא ולפעמים לא יודעים, אבל זה כבר לא משנה.

כאן המקום לומר שהפרטים הקטנים לרוב הם אלה שעוזרים לאירוע להיות מה שהמתכננים ביקשו ואחת הדוגמאות הטובות ביותר היא התאורה.

תאורה יוצרת אווירה ואווירה משפיעה על מצב הרוח וההנאה שבסיטואציה.

במיסטר מור השכרת ציוד תאורה לאירועים ניתן להשיג אמצעי תאורה לאירועים. ניתן לפנות אלינו על מנת לקבל פירוט מלא של הציוד ואמצעי התאורה שתוכלו להשכיר אצלנו.

במיסטר מור יש אפשרות להתייעץ בנושא השכרת ציוד תאורה לאירועים ולקבל את כל המידע הדרוש לכם בנושא השכרת ציוד לאירועים.

אמצעי התאורה שמושכר, נמצא באחריותו המלאה של השוכר, בעל האירוע ובאחריותו להחזיר את הציוד בשלמותו בתום האירוע. במקרה ונגרם נזק /שבר בר תיקון, יחויב השוכר בעלויות התיקון.

יש לציין שרוב רובו של הציוד העומד להשכרה הינו עמיד וחזק במיוחד, כך שאינו נפגע בקלות רבה.

לשבור את השגרה של המסגרת

יש את מי שיעדיפו להפיק אירוע על פי הפרמטרים הרגילים ולשכור את כל הציוד הדרוש בדיוק על פי מידות וכמויות. מן הראוי לומר שאירועים שכאלה מדהימים בכל קנה מידה וההנאה מובטחת.

בנוסף, יש גם את מי שירצו לשבור את השגרה ולהביא לאורחים לפעמים את מה שלא מצפים. השכרת ציוד תאורה לאירוע בטבע יכולה לבוא לידי ביטוי או בהבלטת רחבת הריקודים על פני שאר המתחם או בהארת העצים בנורות מיוחדות, תאורה מתחלפת בבר וסימון שבילי המתחם בתאורה טבעית מרגיעה.

הכל אפשרי כאשר עובדים עם Mr. Mor כחברת השכרת ציוד לאירועים.

האור הנכון בזמן הנכון

גרינלדה - תאורה לאירועים
גרינלדה – השכרת אמצעי תאורה לאירועים

בזמן הפקת אירוע יש להתחשב בפרמטרים רבים ולקחת תמיד בחשבון את שעת האירוע ואת הצורך בתאורה מכל סוג שהוא. ההמלצה היא תמיד להתייעץ עם אנשי המקצוע. חברת Mr. Mor פועלת בתחום כבר מספר שנים ושותפה לאירועים רבים ברמת ההפקה. אנשי המקצוע מיומנים ומוכנים תמיד להביא מניסיונם לכל לקוח המבקש את חוות הדעת לקבלת התוצאה הסופית, הדרך שבה תעבור החוויה לאורחים. מומלץ מאוד לשאול ולקבל את חוות הדעת, על מנת שניתן יהיה להזמין את הציוד הנדרש בהתאם לתכנית העבודה. כמובן שכל לקוח יכול לבחור בעצמו את סוג הציוד המתאים לו ביותר, אך כאשר מדובר על השכרת ציוד לאירועים תאורה, למומחים יש את האפשרות להשביח ולהמליץ.

הבטיחות מעל לכל

כחברה המשכירה ציוד לאירועים שמכבדת את עצמה, Mr. Mor דואגת קודם כל לספק את הציוד ברמה הבטיחות הגבוהה ביותר.

במידה ויש צורך להקים פיגומי תאורה לבית ברחבת הריקודים או לתלות את הספוטים במקום סמוי, כל הקונסטרוקציות ההנדסיות עומדות בתקנים המחמירים וכמובן השכרת ציוד תאורת חוץ מחייבת גם אישורי חשמל ולכך החברה דואגת באופן שוטף. 

במקרים מן הסוג הזה, אין צורך מבחינתנו שהלקוחות יבואו עם הדרישה, שכן אנו דורשים את רמת הבטיחות הגבוהה הזו מעצמנו קודם כל. תמיד האמינות חשובה לנו וכל לקוח מרוצה תורם לאמינות להקרין החוצה.

 

לזכור את האירוע באופן חיובי

מבחינת התאורה, יש תמיד להבין את האיזון בין אירוע מואר מדי ובין אחד חשוך באופן חריג. היכולת לאזן בין שני הצדדים היא מומחיות שחברת Mr. Mor מעניקה ללקוחות מכל הלב וכל הזמן.

לקבלת מידע נוסף על: השכרת ציוד המתמחות בתאורת חוץ במרכז

 

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights