חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת ציוד לחימום מזון לאירועים

השכרת ציוד לחימום מזון לאירועים

השכרת ציוד לחימום מזון לאירועים – השכרת מתקנים לשתייה חמה, השכרת סירים, השכרת פלטות שבת, השכרת שפינגדיש, השכרת ארון חימום מזון לאירועים, השכרת סיר פונדו, השכרת מתקן לרוסטביף, השכרת מיחם, השכרת סמובר.

השכרת ארון חימום מזון לאירועים

השכרת ארונות חימום, איכותיים, אמינים וקלים לתפעול.
עם ארונות חימום ניתן להגיש הרבה אוכל ומהר, ארון חימום להשכרה מקל על האירוח והאירוע יצליח לכם.
באירועים בהם חשוב לשמור על חום המזון, הפתרון הוא השכרה של ארון חימום, הארון יכול להכיל כמות גדולה של מזון ולשמור אותו חם לכל אורך זמן וגם בשבת מבלי לחלל שבת חלילה וכך האורחים שלכם יזכו למזון חמים וטעים.

כל מפיק אירועים מתכנן לאיזה ציוד יזדקק ומה עליו להשכיר מאותה חברה שמספקת שרותי השכרת ציוד לאירועים מבעוד מועד ובין יתר הדברים גם ציוד קירור וציוד חימום למזון. לכן הוא יכול לבצע השכרת ציוד לחימום מזון לאירועים במיסטר מור.

בבואנו להכין את רשימת ציוד שמשמש לחימום מזון או קירור מזון יהיה עליו להפריד בין סוג ציוד חימום או קירור שמשמש למזון או שתיה לבין ציוד חימום או קירור שמשמש לויסות הטמפרטורה הכללית באזור שבו נערך האירוע.

הציוד הנדרש לחימום של מזון כולל השכרת מתקנים לשתייה חמה כגון השכרת סירים למרק חשמליים, השכרת פלטות שבת, השכרת שפינגדיש נירוסטה, השכרת סיר פונדו + מעמד, השכרת מתקן לרוסטביף, השכרת מיחם, השכרת סמובר, השכרת מתקן מיוחד לשתייה חמה ווקים בצבעים וגדלים שונים.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לחימום מזון

צרו קשר ותיענו ברצון, במיסטר מור נסיון רב וידע בתחום השכרת ציוד לאירועים, השכרת ציוד למסיבות . נצלו זאת.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לאירועים התקשרו עכשיו טל: 03-5357200 | פקס: 03-6418901 | מייל: mrmor.yaron@gmail.com – לחצו כאן לשליחת אימייל

אז צרו קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights