חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פטריות חימום להשכרה

חיפשתם – השכרת פטריות חימום לאירועים  ? הגעתם למקום הנכון.
השכרת פטריות חימום , כל מפיק אירועים או כל מי שמתכנן אירוע , מסיבה, חתונה, יום הולדת – שוקל איזה ציוד חימום ישמש לצורך חימום אזורי של מקום האירוע.

מה עליו להשכיר מאותה חברה שמספקת שרותי השכרת ציוד לאירועים מבעוד מועד ובין יתר הדברים גם ציוד חימום סביבתי.

השכרת תנורי חימום לאירועים / תנורי חימום למסיבות ואירועים / השכרת פטריות חימום לאירועים – אלו הם אמצעים שיכולים לשפר את האווירה באירוע לכן מומלץ לבצע השכרת ציוד לחימום לאירועים או למסיבות במיסטר מור.

בבואנו להכין את רשימת ציוד שמשמש לחימום סביבתי או חימום סביבתי יהיה עליו לבחור בין סוגי ציוד חימום או קירור שמשמשים לוויסות הטמפרטורה הכללית באזור שבו נערך האירוע מתאימה כדי שלאורחים יהיה נעים.

הציוד הנדרש לחימום הסביבה של האורחים וכולל כדאי לדעת כי לאחרונה נאסר השימוש בגופי חימום הפועלים על גז במקומות סגורים, לרבות אוהלים לכן השימוש במוצר פטריות חימום מופעלות גז אסור בתכלית האיסור.

במקום פטריות חימום סגירת חורף ניתן לקבל במיסטר מור השכרת ציוד לאירועים השכרת מנורות אינפרא אדום בהספק גבוה המותאמות לתקנים לתליה על הקיר או על עמוד או השכרת מזגני אוויר, השכרת מיזוג אוויר.

השכרת פטריות חימום לאירועים

אירוע שנערך בחוץ אם זה ליד הבריכה, בחצר או תחת כיפת השמים, מבצע ברוב התקופות בשנה על מנת לאפשר לאורחים שהייה נעימה , פטריית חימום היא מתקן אידיאלי למטרת חימום סביבתי הדומה בצורתו לפטרייה כאשר חלקו העליון הרחב מפזר חום ברדיוס של כ- 5 מטרים בערך.

את פטריית החימום מפזרים באזורים השונים על פי הצורך.

פטריית החימום ניתנות לתפעול באמצעות גז ויש פטריות חימום שמופעלות באמצעות חשמל.

אלה שפועלות על גז מחוברת לבלון גז ודרך ווסת באמצעותו ניתן לקבוע את עוצמת החום וגובה להבות וההצתה נעשית באופן אלקטרוני.

הפטרייה ניידת וניתנת להזזה.
במיסטר מור פיטריות חימום בעלות תו תקן.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לחימום באירועים

צרו קשר ותיענו ברצון, במיסטר מור נסיון רב וידע בתחום השכרת ציוד לאירועים, השכרת ציוד למסיבות . השכרת אמצעי חימום לאירועים או למסיבות. נצלו זאת.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לאירועים התקשרו עכשיו טל: 03-5357200 | פקס: 03-6418901 | מייל: mrmor.yaron@gmail.com – לחצו כאן לשליחת מייל

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights