חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת פטריות חימום לאירועים

פטריות חימום ותנורים לאירועים

חיפשתם – השכרת פטריות חימום לאירועים  ? פטריות חימום להשכרה – השכרת תנורים לאירועים ? הגעתם למקום הנכון.
השכרת פטריות חימום , השכרת תנורי חימום, עומדים על הפרק בפני כל מפיק אירועים שמתכנן לאיזה ציוד חימום או אם יזדקק להשכרת פיטריות חימום להפקת אירוע.

מה עליו להשכיר מאותה חברה שמספקת שרותי השכרת ציוד לאירועים מבעוד מועד ובין יתר הדברים גם ציוד חימום סביבתי וציוד חימום סביבתי.

השכרת תנורים לאירועים / תנורים למסיבות ואירועים / השכרת פטריות חימום לאירועים – אלו הם אמצעים שיכולים לשפר את האווירה באירוע לכן מומלץ לבצע השכרת ציוד לחימום לאירועים או למסיבות במיסטר מור.

בבואנו להכין את רשימת ציוד שמשמש לחימום סביבתי או חימום סביבתי יהיה עליו לבחור בין סוגי ציוד חימום או קירור שמשמשים לוויסות הטמפרטורה הכללית באזור שבו נערך האירוע מתאימה כדי שלאורחים יהיה נעים.

הציוד הנדרש לחימום הסביבה של האורחים וכולל כדאי לדעת כי לאחרונה נאסר השימוש בגופי חימום הפועלים על גז במקומות סגורים, לרבות אוהלים לכן השימוש במוצר פטריות חימום מופעלות גז אסור בתכלית האיסור.

במקום פטריות חימום סגירת חורף ניתן לקבל במיסטר מור השכרת ציוד לאירועים השכרת מנורות אינפרא אדום בהספק גבוה המותאמות לתקנים לתליה על הקיר או על עמוד או השכרת מזגני אוויר, השכרת מיזוג אוויר.

השכרת פטריות חימום לאירועים

השכרת פטריות חימום זו פעולה שכל בעל אירוע שנערך בחוץ אם זה ליד הבריכה, בחצר או תחת כיפת השמים, מבצע ברוב התקופות בשנה על מנת לאפשר לאורחים שהייה נעימה , פטריית חימום היא מתקן אידיאלי למטרת חימום סביבתי הדומה בצורתו לפטרייה כאשר חלקו העליון הרחב מפזר חום ברדיוס של כ- 5 מטרים בערך.

את פטריית החימום מפזרים באזורים השונים על פי הצורך.

פטריית החימום ניתנות לתפעול באמצעות גז ויש פטריות חימום שמופעלות באמצעות חשמל.

אלה שפועלות על גז מחוברת לבלון גז ודרך ווסת באמצעותו ניתן לקבוע את עוצמת החום וגובה להבות וההצתה נעשית באופן אלקטרוני.

הפטרייה ניידת וניתנת להזזה.
במיסטר מור פיטריות חימום בעלות תו תקן.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לחימום לאירועים

צרו קשר ותיענו ברצון, במיסטר מור נסיון רב וידע בתחום השכרת ציוד לאירועים, השכרת ציוד למסיבות . השכרת אמצעי חימום לאירועים או למסיבות. נצלו זאת.

ליצירת קשר לצורך השכרת ציוד לאירועים התקשרו עכשיו טל: 03-5357200 | פקס: 03-6418901 | מייל: mrmor.yaron@gmail.com – לחצו כאן לשליחת מייל

קראו בשאלות ותשובות שבהמשך למה כדאי להשכיר פטריות חימום לאירועים

אם האירוע נערך במקום סגור – מומלצים פטריות חימום על חשמל אם האירוע נערך במקום פתוח מומלצים פיטריות חימום על גז

אצלנו תמצאו פטריית חימום להשכרה במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר !

המחיר של השכרת פטריות חימום משתנה בהתאם לכמות פטריות החימום שתרצו לשכור ובהתאם למיקומכם בארץ לשם יש להביאם.

קניית פטריות לאירועים עולה לכם ממון רב ובמקום להיות אחראים להובלה ולסידור שלו במקום האירוע ואחר כך לפנותו ולאחסן, במקום לשמור ולאחסן ציוד שתופס מקום ושטח אחסון בשעה שהציוד הזה ממלא לכם את יעודו לעיתים רחוקות – אנחנו ב “מיסטר מור השכרת ציוד לאירועים” עושים זאת עבורכם בשגרה לעומת זאת, השכרת פטריות לאירועים עדיפה כדי שהחגיגה שלכם תהיה מושלמת מכל הבחינות והתשלום עבור השירות שאנו מספקים נוח ומשתלם בהרבה.

השכרה של פטריות חימום לאירוע משתלמת לכל אחד כי במחיר נמוך ונוח פותרים את בעיית החימום של האורחים באירוע.

אם לדוגמה מחיר רכישת פטריית חימום טובה הוא כ 1000 שקל, ניתן להשכיר פטריית חמום נכון לתחילת שנת 2024 במחיר של פחות מ 200 שקל.

במקום להשקיע ממון רב ברכישת פטריית חימום שהשימוש בה הוא חד פעמי או לעיתים רחוקות ולאחר מכן היא דורשת שטח אחסון שלא תמיד יש באפשרותנו להקצות לה.

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights