חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת ריהוט לאירועים

 מתכננים חתונה קטנה ואינטימית בחצר שלכם? אולי בר או בת מיצווש?

מעוניינים לחגוג בגינה את מסיבת יום ההולדת שלכם ולהזמין מספר רב של משתתפים?

לשם כך תצטרכו לפנות לחברה שמספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים ולמצוא עבורכם את הריהוט המתאים, פינות ישיבה, כסאות, שולחנות וגם פתרונות נלווים, שיועמדו לרשותכם של האורחים.

אנו במיסטר מור, המתמחה בשירותי השכרת ציוד וריהוט לאירועים, תמצאו מבחר רחב מאד של פתרונות לאירוע שלכם – עיצוב, נוחות ואיכות במחירים נוחים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

ריהוט לאירוע משפחתי או חברתי

בבואנו להפיק אירוע משפחתי, אירוע חברתי או סתם מסיבה – חלק חשוב ובלתי נפרד מהאירוע לוקח הריהוט שיוצב במקום האירוע –  כורסאות, שולחנות, כיסאות לאירועים, מזנונים, פינות ישיבה ועוד. חשוב שפריטי הריהוט השונים יהיו מתאימים לקונספט של האירוע ולרעיון שבכוונתכם לשדר. הפריטים שמשולבים יחד באירוע ונצפים על ידי האורחים, יוצרים את האווירה.

ריהוט לסגנונות אירוח באירוע

ריהוט שכולל שולחנות בסגנון וינטג’, שולחנות בסגנון כפרי, סגנון רומנטי, שולחנות מתכת בסגנון הייטקיסטי שולחנות עץ, שולחנות פלסטיק – הבחירה תלויה בקונספט שבו אתם מעוניינים.

השכרת ריהוט לאירועים הוא המפתח ליצירת סגנון ואווירה, כך ניתן בכל אירוע לשנות סגנון ולהתאים ציוד שונה.

תהליך השכרת ריהוט לאירועים הוא תהליך שלכתחילה נדמה כאילו הוא פשוט. הרי מה הבעיה לבחור פינות ישיבה, שולחנות וכסאות לאירוע? אבל יש לשים גדש על השילובים שיוצרים את הסיגנון והאווירה שתהייה באירוע.

כדי לבצע השכרת ריהוט לאירועים, נבקשכם להעביר אלינו פנייה מסודרת באמצעות המייל mrmor.yaron@gmail.com, או באמצעות חיוג למשרד בטלפון 03-5357200.

מומלץ לפרט ולציין כמה שיותר פרטים על האירוע, אשר יאפשרו לנו לסייע ביעילות.

יש לציין בפנייה: שם מלא, טלפון לחזרה, מיקום האירוע, תאריך צפוי ומפרט ציוד נדרש ככל הניתן. אנו ממליצים לכם לעיין בקטלוג שבאתר, ולפרט מהם הפריטים ובאיזה כמות תרצו לשלב באירוע.

במידה ולא מצאתם באתר את מבוקשכם, תוכלו לשאול אותנו ואנו ננסה לסייע לכם למצוא את מבוקשכם.

במיסטר מור השכרת ריהוט לאירועים ניתן להשיג רהיטים לאירועים. ניתן לפנות אלינו על מנת לקבל פירוט מלא של הציוד והריהוט שתוכלו להשכיר אצלנו.

במיסטר מור יש אפשרות להתייעץ בנושא השכרת ריהוט לאירועים ולקבל את כל המידע הדרוש לכם בנושא השכרת ציוד לאירועים.

הריהוט שמושכר, נמצא באחריותו המלאה של השוכר, בעל האירוע ובאחריותו להחזיר את הציוד בשלמותו בתום האירוע. במקרה ונגרם נזק /שבר בר תיקון, יחויב השוכר בעלויות התיקון.

יש לציין שרוב רובו של הציוד העומד להשכרה הינו עמיד וחזק במיוחד, כך שאינו נפגע בקלות רבה.

במיסטר מור ניתן למצוא מגוון גדול של רהיטים לאירועים ואביזרים בסגנונות שונים וברמות מחיר שונות.

מלבד ריהוט לאירועים ניתן להשכיר גם במות ואוהלים להשלמת האירוע.

ריהוט לאירועים ניתן לשנע אל מקום האירוע מספר שעות לפני תחילתו, להרכיב אותו על ידי צוות מקצועי ובתום האירוע לפרקו ולהחזירו לחברה וככה שבעל האירוע יכול להתרכז בקבלת האורחים שנהנים מהסגנון והאווירה שקיבלו בבחירת הרהיטים

מיסטר מור משתדלים להיות מעורבים גם בעיצוב האירוע , אמצעי התאורה ואביזרים ואם יש צורך יש אפשרות להקים במה ואוהלים.

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights