חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת ציוד לאירועים קטנים

השכרת ציוד לאירועים קטנים – שדרוג כל אירוע

– מחפשים השכרת ציוד לאירועים משפחתיים ? פנו אל חברה שמספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים קטנים כאשר נערוך אירועים קטנים בסדר גודל של עד כמה עשרות אנשים.
אלה הם אירועים כמו ימי הולדת, מסיבות, השכרת ציוד לאירוע השקה, ציון יום שנה לאירוע מהעבר וכל אירוע שמכיל עד כ 100 אורחים (פלוס מינוס) ומתכנסים על מנת לציין אירוע (יכול להיות אירוע משפחתי, אירוע חברתי פרטי או אירוע כלכלי ועבורו נזדקק לשירותי השכרת ציוד לאירועים קטנים.
בדרך כלל כשאנחנו מתכננים לערוך אירוע קטן כמו מסיבה קטנה, יום הולדת, ברית מילה או טקס חינה, אנו נאלצים או לקנות כסאות או לבקש מהשכנים בבניין להשאיל לנו אותם.
מיסטר מור – כל הציוד שתזדקקו לו לצורך הפקת אירוע בסדר גודל כזה. השכרת ציוד לאירועים קטנים אבל לא רק.

במיסטר מור תוכלו להזמין ציוד משלים ואיכותי לכל אירוע, מסיבה וחגיגה, ואצלנו זה המקום הנכון להשכרת ציוד כי יש לנו מבחר, מגוון וכמויות של ציוד שלא תצטרכו לחפש במקומות אחרים.
מלבד השכרת שולחנות וכסאות, ניתן למצוא אצלנו מוצרים משלימים כמו כלי אוכל, מפות, כלי הגשה, מקררים ומקפיאים, תנורים, פופים, אוהלים, מיחמים, מזנונים, פינות ישיבה, פינות זולה ומחצלות, והכל במחירים משתלמים ונוחים, כאשר הציוד יכול להגיע ישירות לאתר בו נערך האירוע והשבתו למחסן ללא צורך בניקיון כלי האוכל.

כדי לבצע השכרת ציוד לאירועים, נבקשכם להעביר אלינו פנייה מסודרת באמצעות המייל mrmor.yaron@gmail.com, או באמצעות חיוג למשרד בטלפון 03-5357200.
מומלץ לפרט ולציין כמה שיותר פרטים על האירוע, אשר יאפשרו לנו לסייע ביעילות.
יש לציין בפנייה: שם מלא, טלפון לחזרה, מיקום האירוע, תאריך צפוי ומפרט ציוד נדרש ככל הניתן. אנו ממליצים לכם לעיין בקטלוג שבאתר, ולפרט מהם הפריטים ובאיזה כמות תרצו לשלב באירוע.
במידה ולא מצאתם באתר את מבוקשכם, תוכלו לשאול אותנו ואנו ננסה לסייע לכם למצוא את מבוקשכם.

במיסטר מור ניתן להשכיר מגוון רחב של ציוד לאירועים כמו כסאות ושולחנות – יש כסאות סטנדרטים, כסאות רחבים המתאימים לאנשים גדולים, כסאות קטנים לילדים ועוד. כמו כן, יש כסאות ממבחר של חומרים, ביניהם: כסאות פלסטיק, כסאות עץ או כסאות ממתכת.
ניתן להשכיר כסאות עם משענת או ללא משענת וכן כסאות מפוארים לאירועים מיוחדים כמו חתונה. באשר למבחר השולחנות, גם כאן המבחר גדול ועשיר: שולחנות מרובעים, שולחנות מלבניים ארוכים, עם פתיחה או ללא פתיחה, שולחנות עגולים, שולחנות העשויים מעץ, שוחנות עשויים מתכת, שולחנות פלסטיק  כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של אוהלים ואמצעי הצללה, פינות ישיבה, אמצעי חימום וקירור, כלי אוכל לאירועים, כלי הגשה, פופים ומחצלות ועוד.

ציוד לאירועים קטנים

השכרה של ציוד לאירועים קטנים יכולה בקלות לפתור אתכם מכל העול הזה, החברה יכולה לשנע את הציוד אל מקום האירוע, היא יכולה גם להרכיב או להתקין אותו לפני האירוע, לפרק ולאסוף את כל הציוד ואתם – לא צריכים לדאוג.

בחרו בנו – בחברה אמינה ויעילה, שכל הציוד שלה הוא איכותי ובטיחותי, השכרת ציוד לאירועים קטנים השירות שלה יחסית מהיר וחשוב לא פחות שהמחירים שלה יהיו הוגנים ושיתאימו למסגרת התקציב שלכם.

נשאלות שאלות – 

איזה ריהוט להשכיר לאירוע קטן?
איזה ציוד מתאים לאירוע קטן?

בחברת “מיסטר מור – השכרת ציוד לאירועים” אנו נמצאים פה בשבילכם.

קבלו מאיתנו ייעוץ ותגיעו מוכנים לאירוע שאתם עורכים.
מיסטר מור מבצעים שינוע של הציוד לכל מקום במרכז הארץ.
לכל אורך שנות הפעילות שלנו אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים, מקצועיות ושירותיות, כפי שיודעים היטב לקוחותינו הפרטיים וכמובן גם לקוחות עסקיים.
מדובר בציוד מגוון הכולל בין היתר השכרת ציוד לאירועים, השכרת כסאות, השכרת שולחנות, השכרת מפות, השכרת כלי הגשה, השכרת צלחות, השכרת פינות ישיבה, השכרת שפינג דיש, השכרת מזנונים ודוכנים, השכרת שולחנות, השכרת כסאות, השכרת אוהלים, השכרת שמשיות והצללות, השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות, כלי אוכל כשרים ועוד ציוד נלווה החל במאווררים ועד לפטריות חימום בהתאם לעונה. הציוד איכותי, בעל מראה חדש, תקין ומתאים לצרכיכם.

היכן ניתן לבצע השכרת ציוד לאירועים קטנים ?

קיימים מקומות שונים המציעים השכרת ציוד, לכל אירוע שנחפוץ בו.
הדבר המומלץ ביותר, הוא לערוך השוואת מחירים ברשת האינטרנט, כדי למצוא את חברת השכרת ציוד לאירועים במרכז הנכונה ביותר עבורנו.
קיימות חברות רבות המציעות שירותים עבור אירועים ספציפיים, ובכך מתמחות בהם. לכן באם נדע להשוות את המחירים בין החברות השונות, לקבל המלצות ממכרים, וללמוד מהניסיון שלנו ושל הקרובים שלנו, נוכל להיות בטוחים כי הציוד שלנו איכותי, ובטוח לשימוש.
השכרה של ציוד לאירועים קטנים הינו פתרון משתלם.
לפני ההשכרה רצוי לערוך השוואה של הוצאות ולדאוג שאתם לא מוציאם כסף לחינם, או חורגים מהתקציב שהעמדתם לעצמכם.

מה עלינו לדעת בעת השכרת ציוד לאירועים במרכז ?

חשוב שהציוד והפריטים השונים יהיו תואמים את סוג האירוע וסגנונו.
בנוסף לזאת, עניין הבטיחות חשוב מאוד, שכן ציוד לאירועים מכיל בחובו גם כסאות, שולחנות אוהלים, כלי אוכל ועוד.
לכן, כאשר נבצע השכרת ציוד לאירועים קטנים נשים לב לטיבם של הפרטים כדי להבטיח את ביטחונם של האורחים שלנו בצורה המקסימלית ביותר הקיימת.

 

כל אירוע שנערך אם באולם או בטבע מכיל פרטים קטנים שלא בולטים לנו בעין.
הציוד שנעזרים בו לצורך קיומם של אירועים מגיע ממקורות שונים, בהתאם לאופי האירוע.
השכרת ציוד לאירועים הוא צורך בסיסי לכל מי שחפץ להרים אירוע איכותי אשר יעמוד בסטנדרטים של אורחים ומארחים שרוצים לחגוג ולציין בהצלחה את האירוע.

השכרת ציוד לאירועים קטנים – פתרון וחסכון

ציוד לאירועים קטנים במרכז שמכיל את מיטב הציוד ובכמות גדולה מהווה פתרון חסכוני ובכוחו להפוך כל אירוע לנוח ושווה לכל כיס.
אולם אירועים יכול לספק ציוד סטנדרטי לאירוע, אך למה להסתפק בכך כשאפשר לבחור ממבחר גדול ומיוחד שיכול להתאים לסגנון של האירוע ובמיוחד אם האולם מספק את המקום ללא ציוד.
כששוכרים מחברה שזאת מומחיותה ציוד לאירועים במרכז הארץ אפשר להיות עם ראש שקט, כך תמנעו מהרבה תקלות והכל יגיע בנוחות עד למקום האירוע, לכל אורח יהיה מקום נוח לשבת, הכול יהיה אסתטי ונעים.

אז צרו קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights