חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במות להשכרה לאירועים

במה היא חלק בלתי נפרד מחתונה, הופעה, תצוגת אופנה, אירועי השקה ועוד. יש הרבה מאוד אירועים שדורשים אזור של במה ולכן ניתן לבצע השכרת במות לאירועים ולהנות מבמה איכותית במחירים נוחים, כל מה שיש להוסיף זה הצמדת מדרגות אליה או טריבונות לצרכים הבאים:

  • הופעה של אמן
  • נאומים
  • הנחייה
  • במה בבריכה להפעלה
  • אירוע חגיגי
  • חינה
  • מסיבת רווקות
  • חתונה

הופעה של אמן באירוע, הנחייה או אזור הפעלה של אורחים צריך לעתים להתקיים על במה, וזו צריכה להיות באזור האירוע. בדרך כלל אין כמעט בשום גן אירועים או אולם במה, ויש להזמין אותה מראש ובמידות הנכונות למיקום הנבחר. כאמור, היום המון אירועים יצאו כבר מהקונספט של אולמות וגני אירועים והם יכולים להתקיים גם ביער, על מדשאה, סביב בריכה, או בכל מקום אחר ולעתים יש צורך בבמה.

במה לתצוגת אופנה והשקות

תצוגות אופנה והשקות מתקיימים לרוב. זה יכול לקרות בבר, מסעדה או כל מקום אחר ויש כמובן צורך בבמה להנחיה. במה יש להזמין מחברה שמסוגלת לספק אותה במידות הנכונות ובזמן הנכון. חשוב מאוד שהיא תהיה חזקה ותקינה גם מבחינה חיצונית. במה משמשת להפעלת קהל באירועים מסוימים או להופעה של אמן, או לנושאי דברים בכנס או באירוע חברה והדבר החשוב הוא שאפשר לארגן היום במה בכל מקום ובכל זמן.

במה לבר או בת המצווה

באירועי בר או בת מצווה, נוהגים בדרך כלל לקיים טקס משפחתי של הדלקת נרות, תוך שהחתן או כלת המצווה נושאים דרשות. כדי לבדל בין החוגגים לבין בעלי השמחה, נהוג להציב במה באולם, עליה יעמדו כל בני המשפחה במהלך הטקס, ידליקו נרות, יישאו דברים ובהיותם על במה, יוכלו כל החוגגים לראות אותם ולא יתאמצו “להציץ” בהם. כך גם בנוגע להופעה של אמן או לנוכחות של דיג’יי, כל ההפעלה המוזיקלית מן הראוי שתיעשה על במה, אשר תבדיל אין ההנחיה לבין קהל החוגגים, וגם תרחיק ילדים קטנים ממכשירים וחוטי חשמל.

במת נואמים

באירוע בו יש נאומים כמו למשל אירוע חברה או כנס, יש צורך בבמה וגודלה ייקבע לפי מה שעומד להתרחש בה. כמה רמקולים צריכים להיות, מי אמור לעמוד עליה, ובהתאם תוזמן הבימה. הרעיון של בימה הוא בדרך כלל לתחום אזור מסוים המיועד לפעילות מסוימת ולאפשר לו להתקיים ללא הפרעה. כאשר מדובר בהנחיה או בנשיאת נאומים מן הראוי שהדוברים יהיו מספיק בולטים ושקולם יישמע ללא כל הפרעה ולכן הם בדרך כלל יעמדו על בימה וישאו את דבריהם.

רקדנית, להטוטן או אמן חושים

באירוע בר או בת מצווה, נהוג לעתים להזמין אמן להופיע כמו להטוטן, או רקדנית או אמן חשובים, ואלה מן הראוי שיציגו מרכולתם מעל במה. כך יוכלו כולם לצפות בהם ולהתרשם מהביצועים שלהם, לראות איך בזריזות ידיים הם מעבירים את הקלפים ומצליחים לנחש אם חשבתם על הג’וקר או על האס…

קרא עוד: השכרת במות | השכרת ציוד

Call Now Button דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights